Strona główna
Jakie metody promocji wybrać i jak poprawić wizerunek firmy oferującej nieruchomości?

Jakie metody promocji wybrać i jak poprawić wizerunek firmy oferującej nieruchomości?

04.05.2023

Jakie metody promocji wybrać i jak poprawić wizerunek firmy oferującej nieruchomości?

Promowanie nieruchomości, zarządzania nimi, kupna lub sprzedaży nie powinno polegać tylko na jednej opcji, jaką najczęściej są specjalne serwisy i portale ogłoszeniowe. Jeśli ograniczasz się tylko do tej opcji promocji, istnieje ryzyko, że Twoje ogłoszenie zginie wśród wielu innych (zwłaszcza, jeśli rzadko je odświeżasz). Warto zastosować zróżnicowane metody promocji, a tego typu serwisy stosować jako źródło danych i jeden z wielu elementów układanki, która ma na celu przyciągnięcie klientów.

Co powinno zawierać dobre ogłoszenie promujące kupno/sprzedaż nieruchomości?

Aby ogłoszenie związane z nieruchomością było kompletne i poprawne, powinno zawierać takie informacje, jak:

  • cena nieruchomości,

  • rodzaj lokalu (mieszkalny, niemieszkalny, dom, mieszkanie, kawalerka, garsoniera itp.),

  • dokładną lokalizację nieruchomości,

  • opis pomieszczeń, z jakich składa się dana nieruchomość wraz z metrażem,

  • stan prawny nieruchomości,

  • stan techniczny mieszkania (rynek pierwotny, wtórny, stan deweloperski, pod klucz, wyposażenie),

  • dodatkowe informacje (miejsce postojowe/garaż, komórka lokatorska, balkon),

  • dane kontaktowe do agencji/agenta nieruchomości.

Dzięki zapewnieniu potencjalnym klientom kompletnych informacji ograniczysz pytania od niezainteresowanych osób.

Jak promować firmę oferującą nieruchomości i jej usługi?

Social Media to ogrom możliwości tworzenia wizerunku firmy. Korzyści, jakie płyną z korzystania z tej formy promocji to między innymi możliwość:

  • dotarcia do milionów odbiorców każdego dnia,

  • poznania potrzeb potencjalnych klientów,

  • zarówno publikowania bezpłatnych treści, jak i płatnych, docierających do konkretnych użytkowników reklam,

  • zwiększenia rozpoznawalności marki i poprawy wizerunku firmy w Internecie.

Warto zaznaczyć, że media społecznościowe posiadają także własne narzędzia (Marketplace, grupy tematyczne), które zrzeszają osoby poszukujące informacji na temat nieruchomości. Możesz zamieścić tam Twoje ogłoszenie o sprzedaży/kupnie nieruchomości.

Google Ads to system reklamowy, dzięki któremu można:

  • kierować reklamę do konkretnych osób, które mogą być zainteresowane zakupem/sprzedażą nieruchomości,

  • kontrolować efekty oraz koszty przeprowadzanej kampanii,

  • korzystać z różnych form reklamy w wielu miejscach w sieci (banery, linki sponsorowane, pierwsze wyniki w wyszukiwaniach, reklama produktowa),

  • wzmocnić świadomość marki i pozytywny wizerunek firmy.

To dobry sposób promocji, jeśli zależy Ci na szybkim odnalezieniu klientów.

Strona internetowa to jeden z obowiązkowych metod promocji firmy. To baza wszelkich informacji o wszystkich nieruchomościach, jakie oferujesz. Masz tu niemal nieograniczone możliwości przedstawiania wiadomości o Twojej działalności i usługach. Możesz stworzyć stronę internetową dla firmy albo dla poszczególnych nieruchomości, które oferujesz. Możesz także śledzić statystyki, które pokażą Ci, jakimi nieruchomościami są najbardziej i najmniej zainteresowani klienci oraz ich ruch na stronie. To pozwoli lepiej poznać ich potrzeby i odpowiednio dostosować działania.

Dostosuj działania promocyjne do możliwości Twojej firmy, a z pewnością zyskasz na swoich nieruchomościach!